Wednesday, April 29, 2009

Melawat Kolam Kanvas Di Perlop 3, Sg siput, Perak

Salam ini merupakan Kolam kanvas Ikan Keli yang telah diusahakan oleh En Zulkarnain bersama rakannye En Udin. Merupakan lawatan ulung saya ke kolam ini atas sebab saya sendiri dan isteri hendak menceburi dalam bidang ini. Seperti yang kita dapat lihat En Zul kita nie ada 3 Kolam yang telah siap dan 1 dari 3 kolam itu telah dimulakan kira2 2 minggu kalau x silap saya. Projek ini telah mendapat tunjuk ajar dari seorang pengusaha keli yang berpusat di Taiping En Pian. Beliau telah bergiat dalam mengusahakan ikan keli kanvas selama 2 tahun dan kini membantu kaum bumiputera yang berhasrat untuk menternak ikan keli dengan pakej yang amat berpatutan. Siap dari Bahan/peralatan ke makanan ikan keli selama 3 bulan dan beliau juga membeli balik ikan ikan ini dengan harga pukal selama 3 tahun (Siap M.O.U.). kepada sesiapa yang ingin mengusahakan atau bertanya mengenai ternak ikan keli kanvas boleh menghubungi saya di no 019.386.8018 lokasi saya di Ipoh, Perak. Dengan jangkamasa yang pendek dan pulangan keuntungan yang sememangnye membuat anda tersenyum.


(Sila klik gambar untuk besar)














Copyright 2009 NoranShahLegacy

0 comments:

Jerittan Legacy


ShoutMix chat widget

Pengikut

Time and Date

Weather Widget

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP