Sunday, April 26, 2009

Based on my Flikr reports...(saje tgk gambar2 lama kat dalam flikr)

Saje jer tengok kat flikr aku ada lak gambar2 lama...hhehehehe so ini merupakan interesthing photo yang dirating oleh flikr atau rating yang telah di buat pelawat2 flikr


(Ranking 1st)
Auntie nie aku tangkap masa akunyer 1st Outing ngan bebudak Perak Alpha Legion dekat pekan lama Ipoh. Aku pun x paaham nape orang suke sangat gambar nie...hehehhe

(Ranking 2nd)
Ni merupakan gambar terbaru aku yang pernah aku upload dlm blog ini akan masa aku gi Kuala Terengganu Masjid Terapung.

(ranking 3rd)

Ini merupakan Outing aku sendiri di bandar Ipoh.

(Ranking 4th)

Bile M.K. dah gelak perghhhh


(Ranking  5th)
Gambar nie diambil di Padang Polo, Ipoh 

Copyright 2009 NoranShahLegacy



0 comments:

Jerittan Legacy


ShoutMix chat widget

Pengikut

Time and Date

Weather Widget

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP